czwartek, 28 czerwca 2012

Terminarz

    Witam, tu Aya, aczkolwiek piszę w imieniu nas obu. Wczoraj ustaliłyśmy, iż póki co będziemy dodawać rozdziały co dwa tygodnie, w soboty. Naturalnie może się zdarzyć, że w danym terminie nie będziemy miały dostępu do laptopa lub Internetu (działka i te rzeczy xP) - w takim przypadku rozdział ukaże się, gdy tylko wrócimy, w terminie jak najbliższym do zaplanowanego.
    Na chwilę obecną rozdział piętnasty „Terra Nostra” jest w fazie końcowej tworzenia. Rozdział szesnasty i epilog na dobrą sprawę są gotowe niemal od roku, podobnie sprawa ma się z rozdziałem I, Ib i II z „Vampire Night”. W ostatnim czasie niemal dokończyłam też rozdział III (a dokładniej - dokończyłam, ale Kao musi jeszcze coś dopisać) i rozpoczęłam prace nad IV. Mam też już kilka fragmentów póki co wyrwanych nieco z kontekstu. Tak więc przez najbliższych kilka miesięcy powinniście dostawać nowości względnie regularnie.
    Skrócona rozpiska dat publikacji znajduje się w prawej kolumnie bloga. Poniżej zaś zamieszczam dokładniejszą.

30.06.12 - rozdział piętnasty „Terra Nostra”
14.07.12 - rozdział szesnasty „Terra Nostra”
28.07.12 - epilog „Terra Nostra”
11.08.12 - rozdział I „Vampire Night” pt. „Amory”
25.08.12 - rozdział Ib „Vampire Night” pt. „Oczekiwania i obawy”
8.09.12 - rozdział II „Vampire Night” pt. „Sekrety wychodzą na jaw”
22.09.12 - rozdział III „Vampire Night” pt. „Błądząc we mgle”

    Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do czytania oraz życzę miłych wakacji :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz