sobota, 29 listopada 2014

Obwieszczenie

      Drodzy Rodacy! (xD)
      Miesiąc temu otrzymałyśmy wielce przykrą informację - mianowicie odbierają nam nasze kochane forum, które stworzyłyśmy jakieś cztery lata temu. Forum, przez które przewinęło się parę bardziej lub mniej zacnych osóbek, forum, dzięki któremu lepiej poznałyśmy niektóre nasze czytelniczki, forum, dzięki któremu z niektórymi wręcz się zaprzyjaźniłyśmy. Nie wiemy, skąd ta decyzja, po prostu „z dniem 1 grudnia 2014 r. Grupa Wirtualna Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zaprzestanie świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach serwisu Frix.pl”. Niesprawiedliwość, ale cóż zrobić?
      Jako iż byłoby nam żal zupełnie stracić „miejsce spotkań” naszego czytelniczego grona, założyłyśmy nowe forum, które po części jest kontynuacją starego, po części jest nieco rozbudowane (więcej kategorii, w których można zakładać tematy i się wypowiadać). Pewnie, minie trochę czasu, nim przyzwyczaimy się do zmian, ale mamy nadzieję, iż wspólnymi siłami uda nam się stworzyć miłą atmosferę i ciekawe dyskusje na rozmaite tematy - nie tylko te związane z Japonią, blogami i tak dalej. Myślimy, że każdy znajdzie coś dla siebie. Shoutbox również jest, więc nasze mniej lub bardziej szalone rozmowy będą mogły być tam kontynuowane.
      Co poniektórzy, szczególnie spośród tych nowszych czytelników, nie bardzo chcieli zapisać się na forum, na którym „miałoby tyle zaległości”. Kochani (czy raczej: kochane) - oto świetna okazja, by zacząć od początku. Zapraszamy więc na SHIMAI NO SEKAI wszystkich czytelników bloga tego oraz Tojikomerareta Tori. Nikt tam nie gryzie, nie ma się czego bać. ;) O tym, jak było (i do jutra jeszcze: jest) na Świat anime Ayi i Kaori, możecie zapytać czytelniczki takie Suzu, Andzik, EvaAnna, Budyń czy Sacrum. :)
      Shimai no sekai oznacza po prostu „świat sióstr”. Z tego w końcu jesteśmy znane, że razem w tym siedzimy. ;)
      Jeszcze raz serdecznie zapraszamy! Czekamy z niecierpliwością zarówno na stałych bywalców, jak i nieśmiałe, zbłąkane owieczki. ;) Tak więc rejestrować się i udzielać! Do zobaczenia na SHIMAI NO SEKAI! Yoroshiku~!


4 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że nic się nie stanie jak odpisze tutaj. xD
    Powiem z reką na sercu, ze to jest pierwsze opowiadanie, w które tak bardzo sie wczułam i tak szybko opowiadałam - chwilami myślałam, że nie podołam w tak szybkim (w miarę liczą VK + VN razem) czasie. :D
    Wiedziałam Aya, ze cię ucieszy jak wspomnę o twoim opowiadaniu! :D Niby ten moment nic nie wnosił, ale musiałam się pochwalić, że znam tą bajkę! :3
    Ciesze się, że tak trafnie udało mi się podsumować Suzaku. :D To taka postać, która mnie czasami denerwuje, ale nie potrafię się na niego długo gniewać, bo go ubóstwiam.XDDD
    Mam nadzieję, ze ta dodatkowa motywacja podziała! Choć o braku czasu to ja coś wiem. Póki co szaleje w tym tygodniu bo luźny jest. :D Na razie nic nie będę nowego zaczynać... jeszcze się wciągnę znowu, to w ogóle nie będe spała. xD
    Spróbuję z tym forum coś zdziałać. :D
    Co do ankiety, nie ma sprawy, zrobi się. Tyko pytanie mam, czy mogę zostawić np dwa pola czyste czy wtedy ankieta się nie wyśle? xD

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, wyżej chciałam napisać, ze przeczytałam, anie opowiadałam... i w tym samym zdaniu zapomnialam dopisać jeszcze jednego słowa. Aż się boje czytać dalej mój komentarz. xD
    Tak w ogóle to ja się nie dziwie, że Suzaku stracił trochę swoich fanów. Zachował się jak skończony dupek. XD Ma takie szczęście, że ja zawsze będę po jego stronie. xDDD
    No to zabiorę się za ankietę! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze wierna Suzaku? :D Ciekawi mnie czy to ty stworzyłaś jego postać, a może razem z siostrą? :D W ogóle w sumie jestem ciekawa kto wpadł na jakie postacie. :D
      Nie ma sprawy, lubię ankiety! :D
      Przy okazji, jak znajdziesz wolną chwilkę to zapraszam do mnie. :)

      Usuń
    2. Kocham normalnie oczy Suzaku. :D Ale teraz słaby z niego rywal - i bardzo dobrze! XD Ja zrobiłam podobnie z Rossem bo też mu dałam date moich urodzin xD
      Moja siostra teraz tez ma ciagle jakies kolokwia. Studia wydaja sie takie straszne.xD
      No cóż, to życzę powodzenia! :3

      Usuń